Du er her: Vinduespudser (forside) >> Ofte stillede spørgsmål >> Abonnementsbetingelser

Din vinduespudser på Sjælland

Gå til Login
Tilbud på Vinduespudsning
Kontakt os
Kontakt os
Tilbud på vinduespolering
Personligt login
Medarbejdere
Om MV Polering
Medarbejdere
OM MV Polering ApS
Ofte stillede Spørgsmål
Spørgsmål og Svar
Vinduespolering af virksomheder
Vinduespudsning af Erhverv

Praktiske informationer og abonnementsbetingelser

Inden vi kan oprette Dem som kunde, anbefalder vi, at De læser vores abonnementsbetingelser godt igennem, så vi sikrer os, at De får den nødvendige information om, hvilke tilbud og vilkår MV Polerings har overfor vore kunder. Vi forbeholder ret til uden forudgående varsel at rette/ændre nedenstående abonnementsbetingelser. Nedenstående er sidst opdateret: 19. maj 2010.

Ved første polering

Når vi kommer ud og pudser første gang, vil vinduespudseren lave en
kontrolopmåling af Deres bolig for at se, om de oplysninger vi har
fået stemmer overens med det reelle antal ruder og stigeflyt.

Hvis det ikke stemmer overens, vil vinduespudseren altid pudse alle
ruder på boligen. Deres aftale vil herefter blive korrigeret i
forhold til den kontrolopmåling vinduespudseren har foretaget, og en
ny faktura vil blive fremsendt til Dem. Der vil sammen med denne
faktura være et brev hvor vi gør opmærksom på uoverensstemmelserne,
samt hvad prisen for vinduespoleringen er efter ændringerne til
aftalen er foretaget.

Udvendig polering

Udvendig polering udføres som abonnementsserivce hver 4, 8 eller 12 uge. Vinduerne skal være nemt tilgængelige, hvilket vil sige at der skal være ca. 1 meter fri plads rundt om vinduet. Buske og træer må ikke dække for vinduerne eller adgang hertil.

Indvendig polering

Bestilles pr. telefon eller via www.mvpolering.dk senest 14 dage før næste polering. Kan knyttes til abonnementet i et fast interval. Opringning sker dagen før pudseren kommer. Vindueskarme skal være afryddet, inkl. gardiner og persienner. Er det ikke muligt for pudseren at polere indvendigt, polere han som hovedregel altid udvendigt.

Opringning ved udvendig polering (Når det er bestilt)

De bliver ringet op af vores pudser en dag før han kommer. Vinduespudseren fortæller at han kommer efterfølgende dag. Evt. havelåge, garagedør, m.m. åbnes så pudseren har adgang til boligen.

OBS: Er det ikke muligt for pudseren at udføre poleringen ifølge aftale, tillægges kr. 50 i forgæves kørsel på den efterfølgende faktura.

Opringning ved indvendig polering

De bliver ringet op af vores pudser, en dag før den indvendige polering foretages. Vinduespudseren fortæller hvad tid han kommer med et tidsinterval på max 2 timer, f.eks. mellem kl 9-11. Kan De ikke være til stede ved indvendig polering, kan De lægge en nøgle til pudseren.

Intervaller

Vi pudser i Deres område hver 4 uge med ca. 24-30 dages mellemrum. Nogle kunder ønsker kun polering hver 8 eller 12 uge. Jo sjældnere interval, jo dyrere bliver vinduespoleringen.

Almindelig Betaling

Skal ske senest 10 dage efter hvert besøg.

PBS Betaling

Sker efter PBS regler og betingelser. Det kan give kunderne meget lang kredit på betalingen af faktura. Dette kan resultere i måneder hvor der bliver opkrævet dobbelt.

Prisændringer kan ske ved:

  • Forkert antal ruder
  • Forkert antal stigeflyt.
  • Ændring af interval.
  • Indexregulering som bliver foretaget 1 gang om året.

OBS: Det er kundens ansvar at antal ruder stemmer overens med det der er anført på fakturaen.

Polering uden for rute/ekstra polering

Ønskes polering på en bestemt dato eller tidspunkt, som ikke ligger på pudserens normale rute, koster dette fra kr. 250 + den normale pris for Deres polering.

Internet

På www.mvpolering.dk har De følgende muligheder:

  • Tilmelding til PBS.
  • Se saldobalance.
  • Betaling via Dankort.
  • Give en smiley til din vinduespudser.

Reklamation

Ring omgående til kontoret, dog max 3 dage efter polering, inden pudseren kommer væk fra området.

Uberettiget Reklamation

Uberettiget reklamation kan være hvis der bliver reklameret over poleringen og det viser sig at være kalk (se længere nede) eller at der kun er poleret udvendigt og skidtet så sidder indvendigt.

Hvad kan du forvente bliver vasket væk ved poleringen?

  • Skidt der er tilføjet vinduerne på naturlig vis.
  • Trafikfilm og pollen.
  • Efterladenskaber fra dyr.

OBS: Karmaftørring efter ønske, kan mod en mindre merpris knyttes til poleringen for at fjerne overskydende vand.

Hvad bliver bl.a. ikke vasket væk ved normal polering.

  • Silikone/klistermærker og rester defra (F.eks. fra nye vinduer)
  • Kalk (pas på med at spule vinduerne med haveslangen, da dette efterlader kalkrester)
  • Cement, mørtel, maling, lak og olie.

Ændring til Polering

Skal meddeles til kontoret senest 14 dage før næste polering. Du kan se hvornår vi forventer at komme på din forrige faktura. Ferie/ Springes over Skal meddeles til kontoret senest 14 dage før næste polering. Du kan se hvornår vi forventer at komme på din forrige faktura.

Alle aftaler for polering skal aftales med kontoret og fremgå af fakturaen

Flytning/Afmelding

Skal meddeles til kontoret, senest 14 dage før næste polering. Du kan se hvornår vi forventer at komme på din forrige faktura.

Generel Praksis

MV Polering's praksis fungere efter samme princip som isbilen og skraldevognen. Vi polere alle vores kunder efter faste ruter som er planlagt i forvejen og hver rute gentages hver 4 uge.

Arbejdstider

Vi kører alle hverdage i tidsrummet kl. 7.00 - 16.00.

Vejret

Vi pudser i alt slags vejr; sne, regn og frost er ingen hindring.

Lukket/Ferie

MV Polering holder lukket uge 29, 30 & 31, samt mellem Jul og Nytår.

Opsigelse af abonnementet

Der er 30 dages opsigelsesfrist. Opsigelsen må ske skriftligt pr. brev eller e-mail til mvpolering@mvpolering.dk